Office support

- Agendabeheer.
- Afspraken inplannen/bevestigen.
- E-mail inbox organiseren.
- Correspondentie (e-mails versturen of brieven voorbereiden).
- Bestellen van kantoorartikelen of relatiegeschenken.
- Structureren van documentatie en eventueel digitaal archief bijhouden.
- Boeken van reizen.
- Ondersteuning bij de organisatie van een evenement (zoals aanmeldformulier maken, aanmeldingen bevestigen, offertes opvragen bij locaties en programma overzicht creëren).
HR-support

- Administratieve ondersteuning bij in-, door- en uitstroom.
- Up-to-date houden van een trainingsmatrix en opleidingsdossiers.
- Werknemers inschrijven bij een opleider en bevestigen.
- Werving & selectie: cv-screening en inplannen van sollicitatiegesprekken.
- Overzicht maken voor leidinggevende en het plannen van de jaargesprekkencyclus (doelstellingen-, functionerings- en beoordelingsgesprek) inclusief de voorbereidingstijd.
Samenwerken?

Waarom samenwerken met MV-VA?
- Efficiëntie verbeteren door taken uit te besteden. Hierdoor krijg je zelf meer rust, structuur en tijd voor eigen werkzaamheden en verhoog je jouw productiviteit.
- Flexibel: je hebt geen verplichtingen van een vaste werknemer en kan mij inschakelen wanneer ondersteuning het meest nodig is.
- Persoonlijk: MV-VA is een eenmanszaak en hierdoor ben ik jouw vaste contactpersoon en assistent op afstand.
- Professionele expertise door meerdere jaren werkervaring, kennis en opleidingen.
Interesse gewekt?
Neem gerust contact met me op. Ik kijk ernaar uit om je te ontzorgen!
Hartelijke groet,
Mariejan Visser
MV-VA