Office support

  • Agendabeheer.


  • Afspraken inplannen/bevestigen.


  • E-mail inbox organiseren.


  • Correspondentie (e-mails versturen of brieven voorbereiden).


  • Bestellen van kantoorartikelen of relatiegeschenken.


  • Structureren van documentatie en eventueel digitaal archief bijhouden.


  • Boeken van reizen.


  • Ondersteuning bij de organisatie van een evenement (zoals aanmeldformulier maken, aanmeldingen bevestigen, offertes opvragen bij locaties en programma overzicht creëren).

HR-support

  • Administratieve ondersteuning bij in-, door- en uitstroom.


  • Up-to-date houden van een trainingsmatrix en opleidingsdossiers.


  • Werknemers inschrijven bij een opleider en bevestigen.


  • Werving & selectie: cv-screening en inplannen van sollicitatiegesprekken.


  • Overzicht maken voor leidinggevende en het plannen van de jaargesprekkencyclus (doelstellingen-, functionerings- en beoordelingsgesprek) inclusief de voorbereidingstijd.

Samenwerken?

Waarom samenwerken met MV-VA?


  • Efficiëntie verbeteren door taken uit te besteden. Hierdoor krijg je zelf meer rust, structuur en tijd voor eigen werkzaamheden en verhoog je jouw productiviteit.


  • Flexibel: je hebt geen verplichtingen van een vaste werknemer en kan mij inschakelen wanneer ondersteuning het meest nodig is.


  • Persoonlijk: MV-VA is een eenmanszaak en hierdoor ben ik jouw vaste contactpersoon en assistent op afstand.


  • Professionele expertise door meerdere jaren werkervaring, kennis en opleidingen.



Interesse gewekt?

Neem gerust contact met me op. Ik kijk ernaar uit om je te ontzorgen!


Hartelijke groet,


Mariejan Visser

MV-VA



Neem contact op